ini bukan blog AirAsia
"graviti kuat buat kita rasa melekat dan tak rasa bumi ini berputar,
tapi graviti jugak tak kuat sebab burung burung masih boleh terbang tinggi.
Hebatnya ciptaan Tuhan."

seksinya Ducati 1098

Catatan kehidupan hari 13 Julai 2009

My Dream Superbike.

huhuhu..cantiknya Ducati 1098 tu.
RM300,000 tu.(bila dicukai di Malaysia la)

Memang terkesima dibuatnya.
Solid design.
Sexy.
Sleek.

Tak jemu aku membayangkan aku layan Ducati 1098 kat highway, then kat jalan Kuala Pilah - Tampin.
Lap kiri, lap kanan, then top.
Fuuhh..syoknye.

Tapi bila aku bukak mata, gambar Ducati 1098 tetap melekat kat web Ducati (takkan kat web onedropperfumes plak).

Aku hanya mampu berimaginasi dengan gambar superbike tu.

Duti Import Malaysia

Kenapa mahal sangat cukai import kereta dan superbike? Sampai prcnt:300 peratus?
Aku pun tak tau.
Tapi aku nak jugak tau.

Kenapa?

Entah.

-imaginasi terbang-

0 comments:

Post a Comment