ini bukan blog AirAsia
"graviti kuat buat kita rasa melekat dan tak rasa bumi ini berputar,
tapi graviti jugak tak kuat sebab burung burung masih boleh terbang tinggi.
Hebatnya ciptaan Tuhan."

buat duit dalam 17 hari(hari 3)

Ish, dah masuk hari ke-3 ni,apa tindakan yang aku dah ambik?

Projek buat duit hari 1 dan 2 dah lepas.

Niche Blogging

Apa 'niche blogging' ni?

Ikut apa yang aku faham,ni cara buat duit dengan blog.

Boleh ke buat duit dengan blog? (aku memang skeptikal dalam hal ni).

Macam mana nak mula?

Sabar-sabar, aku tengah buat research ni, ada info baik punya nanti,aku share kat sini.

Ada yang buat blog pasal cara-cara nak buat duit dengan forex;'forex for beginners'.

Ada yang buat blog pasal 'self tanners':krim yang mat dan minah saleh untuk dapat kulit sawo matang macam orang asia.

Ada yang buat blog pasal 'koleksi fesyen tudung muslimah'.

Abis, nak mula katne ni?

-jom terbang-

0 comments:

Post a Comment