ini bukan blog AirAsia
"graviti kuat buat kita rasa melekat dan tak rasa bumi ini berputar,
tapi graviti jugak tak kuat sebab burung burung masih boleh terbang tinggi.
Hebatnya ciptaan Tuhan."

tak sudah sudah aku dilanggar

ada orang kata bila dilanggar itu menyakitkan.
ada orang kata yang melanggar itu bahalul.
ada orang kasihan kepada yang dilanggar.
ramai orang biasanya marah kepada yang melanggar.

kebelakangan ini,
aku memang rasa sakit dilanggar.
aku memang membahalulkan orang yang melanggar.
ramai yang kasihan bila tau aku dilanggar.
ramai yang marah kepada yang melanggar.

aku bagitau senang jer.
kerana kebahalulan manusia menyakitkan orang lain.
kerana kebahalulan manusia melanggar.
kerana kebahalulan juga yang melanggar pasti dapat berbakul bakul sumpah seranah.

kepada bahlul yang menjadi pelanggar.
cerca nista dari jahannam untuk anda.
semoga rentung disana.

0 comments:

Post a Comment