ini bukan blog AirAsia
"graviti kuat buat kita rasa melekat dan tak rasa bumi ini berputar,
tapi graviti jugak tak kuat sebab burung burung masih boleh terbang tinggi.
Hebatnya ciptaan Tuhan."

Lagu ini bukan instrumental

aku ni kurang ilmu pasal muzik.
dengar lagu lagu tu boleh la.

jadi bila ada member yang bertanya kat aku,
"apa maksud 'Lagu ini bukan instrumental'?"

aku pandang dia.
aku senyum dan jawab,
"entah.tanya la google."

member tu menjawab pulak,
"kalau google bleh bagi jawapan padu, yang memuaskan hati aku, takde la aku tanya kau.ingatkan kau tau.bukan kau pandai main gitar ke?"

"cilanat.kau ingat aku boleh main gitar sesikit tu,aku pandai ke pasal soalan teori muzik?" aku bangkang dalam hati.

jadi,sesapa yang tersesat kat sini masa tengah cari 'apa maksud Lagu ini bukan instrumental?',sila la bagitau kat kami ni.Tau!

time kasih.

0 comments:

Post a Comment