ini bukan blog AirAsia
"graviti kuat buat kita rasa melekat dan tak rasa bumi ini berputar,
tapi graviti jugak tak kuat sebab burung burung masih boleh terbang tinggi.
Hebatnya ciptaan Tuhan."

Majalah sensasi yang tiada gambar Lisa Surihani.

Hah! Aku promosi majalah Rokes ni bukan sekadar suka suka, tapi sebab semangat. Aku tengok, ramai sangat adik adik baru lepas spm yang berkepit dengan majalah mangga. Yang dah 18 tahun habis spm pun ada jugak yang membacanya. Kononnya majalah sensasi. Ada cerita terbaru artis katanya. Malu la bila tak boleh follow kawan kawan bercerita pasal gossip terbaru Lisa Surihani. Tak dapat jumpa pun, kurang kurangnya ada koleksi gambar sensasi Lisa Surihani pun cukup la.

Untuk adik adik sekalian, kurang kurangkan la menengok gambar gambar artis dalam majalah Mangga tu. Untuk yang tercari cari majalah yang lain daripada yang lain, cuba cuba cari majalah Rokes ni.




Cuba tengok, ada nama Lisa Surihani?
Takde.

Lisa Surihani baca ke majalah ni?
Mungkin, sapa tau.

Takde ikon rock Malaysia pun kat kaver tu?
Tunggu dan lihat. Amy Sej pun silap silap 'suka' majalah ni nanti.

Mana nak beli majalah Rokes ni?
Tempah kat abdul rokes di sini.

Eh, majalah ni belum keluar dah ada review?
Ini bukan review, ini beritahu. Jangan banyak cerita, beli, baca dan buat review sendiri. Ramai yang belum baca majalah ni pun dah rasa best bila tengok setting kaver tu. Feel, yang penting feel! (soalan ni memaksa aku banyak berperkataan Inggeris!)

Apa istimewanya majalah Rokes ni?
Majalah ni tak berorientasikan idealogi kapitalis. Kalau kapitalis, tu namanya majalah mangga. Majalah Rokes ni dibuat tanpa unsur rasuah, tanpa unsur kronisme, tanpa unsur hasad dengki. Majalah ini bebas. Bebas itu best!

Ada money-back-guarantee ke kalau beli majalah Rokes ni?
Bila korang dah beli dan baca majalah ni, korang akan lupa maksud money-back-guarantee sebab majalah ini best!

Ok, cukup dulu soalan soalan lazim untuk majalah ni. Andai ada lagi, boleh terus berhubung dengan abdul rokes untuk maklumat lanjut cara dapatkan majalah Rokes ni. Sila berbudi bahasa bila bertanya dengan abdul rokes sebab dia mengutamakan budi bahasa.

Kesimpulan, ini majalah sensasi yang memang pasti tiada gambar Lisa Surihani melainkan Lisa sendiri yang hantar gambar dia kat abdul rokes.
Mungkin tak lama lagi, siapa tau!

0 comments:

Post a Comment